onsdag 26. januar 2011

Jeg har ryddet og vasket.

Ja nå begynner det endelig å skje noe her. Etter MYE rydding og vasking, ser nå huset rimelig respektabelt ut.
Før

Nesten ikke til å kjenne seg igjen. Det er nå lagt ut på finn.no, så nå er det bare å krysse fingrene.



Ellers har vi hatt en flott tur med Line,Vala og ikke mindre enn ni firbente i dag.


Ikke alle som er så smarte at de har brodder liggende i bilen.


Skikkelig møljetur

Line, Diesel, Arriba, Lui, Pipp og lånehunden Luke, som er bror til Pepsi.


Vala og Flip. Luk snek seg med her og han.

Meg og mine.




8 kommentarer:

  1. *lol* Genialt bilde av bestigningen som viser at Line også klart SLITER med sine sko ;)
    Takk for en skummel, men vakker og deilig tur! Jeg håper det er greit at jeg låner noen bilder av deg?

    Huset ditt får du solgt til en genial pris innen en uke- mark my words :)

    SvarSlett
  2. Huset kommer til å gå som varmt brød og hakka møkk

    SvarSlett
  3. Hadde du ryddet og vasket før, så hadde det gjerne ikke vært nødvendig å flytte helt til Toten...? ;)

    SvarSlett
  4. Tipper huset er solgt innen få dager!

    SvarSlett
  5. Jeg er faktisk fullstendig fin i formen jeg, merkelig nok!! Eller kanskje det kommer snikende imorgen? *ler*

    Da låner jeg litt bilder til senere ;)

    SvarSlett
  6. Jag är så avundsjuk på alla era träffar och fjällvandringar!!

    SvarSlett
  7. Nå må det blogges her frøken!

    SvarSlett