mandag 25. oktober 2010

Tur, tur og mer tur.

Lørdag entret vi Landåsfjellet med Kathrine og co.
 Det var god trim kan man si.
Bar Smisk en del, for det var ganske bratt og langt for de små bena hans.

Da vi tok rastepause med kaffe og sjokolade, la han seg pent til og sove inni jakken min som jeg hadde lagt på bakken.
Lillegutt begynner og bli skikkelig turvant ser det ut til.

--------------------

Søndag, nok en fin solskinnsdag. Linda, Grete og jeg tok hele banden med til en vik i skjærgården på Os.

 
 Vegard leder an, og velger en litt utfordrende løype.

Der ble det bål, pølser og kaffe.

 

Vegard og Tulla hadde fiskelykke, og det var veldig spennende syns Smisk.



Det ble litt kaldt i skyggen, så Smisk fikk låne genser av dottene.




Ble til og med litt hopp og sprett på meg.


Og alle var enig om at det hadde vært en fin tur.

Bildene er det Linda som har tatt.


4 kommentarer:

  1. Åh så koselige turer dere har! Og så kaldt dere har det! Ser at du må ty til den trofaste blå kjeledressen, og du burde kjøpe en liten en til Smisk så han ikke blir så kald.
    Kos dere masse, det er slett ikke lenge til jeg kommer hjem igjen til dere:)

    SvarSlett
  2. Ja, visst var det koselig på tur! Neste gang må Karoline være med!

    SvarSlett
  3. Yas vil også ha marius-genser! :-D
    Så herlige turer dere går om dagen. Vi plasker rundt i gjørme til knes her ute på øya vi...

    SvarSlett