mandag 14. februar 2011

Verdens beste venner.

Hvem har det mon tro???       Jo, det er jo faktisk meg det!!!!

Lørdag var det duket for en aldri så liten flyttefest for meg.

Sissel stilte Piker & Pels sitt eminente festlokale til disposisjon. DHK’s faste trubadurer stilte med selvskrevne sanger om Tessa på Toten. Og alle stilte med godt humør og avskjedspresang.

For meg ble dette en kveld jeg aldri vil glemme. Blir virkelig rørt til tårer over denne fantastiske gjengen.

Så tusen takk alle sammen, dere er helt fantastiske.

Er stygt redd for at det kommer noen bilder etter hvert.

Planleggingen av “Toten uken” er godt i gang. Håper vi kan få til en tradisjon der. Vet ikke helt om jeg klarer å få alt helt klart denne sommeren, men stiller folk med hammer og sag, skulle vi vel klare å få til en skikkelig treningsuke neste sommer. Gleeeder meg!

4 kommentarer:

  1. Så koselig at du synes vi er verdens beste venner! Og enda flytter du altså fra oss.. Jaja, du slipper ikke unna oss så lett. Vi kommer på besøk ved første anledning!
    Ja, bilder kommer. Må bare finne enn ledning her først...

    SvarSlett
  2. Heldig du ja, personlig synes jeg sangene tok kaken. Veldig kule! Du får stille hele småbruket til disposisjon til trening som takk.

    SvarSlett
  3. Når flytter du da?? jeg syns det er kjempfint jeg, for da virker du liksom så mye nærmere.. :))

    SvarSlett
  4. Jeg flytter om 2 uker. Gleder meg til å få treffe dere en vakker dag.

    SvarSlett