fredag 24. juni 2011

Yrende liv på katthult

Endelig har alpakkaene mine kommet til gars.
Anne Line kom med dem sent onsdag kveld. Da var akkurat huset dems sånn noenlunde ferdig.


 Lille Ida bare 2,5 uke gammel.

Litt håndtering må til.

Kjempe kos med besøk. Første pulje ut var Tove, Dorte og Line.
+
en hel haug med firbente, vi talte vel 11 stk. tilsammen med mine.


Smisk var veldig fornøyd med å få søss på besøk.

Lille Pipp prøver hardt å få sovet litt i bakgrunden.
Ble rimelig fult, men tror Dorte og Line og fikk plass oppi der.

Stas å være alpakkabonde.

Er ikke så rent lite stolt over mine selvdyrkede reddikker.

Nå er det bare til å gjøre seg klar til neste innrykk. I dag kommer Tony, imorgen Tone (Jos) og på søndag Linda & co.
Herlig....

søndag 19. juni 2011

Det går da fremover

selv om jeg synes det går litt smått.
Håper virkelig været kommer seg, for på onsdag kommer den første sommergjesten min. Siden går det vel slag i slag tenker jeg.

Håper noen av AG folkene kan komme innom på søndag, så kan vi ha en skikkelig bursdagsfeiring for Linda. Gleder meg kjempemye til hun kommer.



Alpakka huset begynner å ligne på noe.



Poteter og salat vokser og gror.


I dag begynte jeg å sette opp et sauefjøs. Bare sånn i tilfelle;-)


Gresset på treningsbanen min vokser og gror. Det er fremdeles ganske glissent og veldig bløtt utpå der. Litt sol og varme nå så blir det bra.



Vi har hatt alt for mange regndager etter min smak. Blir orden på sysakene av sånt.


Og min gode "lille" datter har fullført sin bachelorgrad og er nå tilbake i Norge.
Gleder meg sååå til du kommer hit Karo.
.
Kjører du tilfeldigvis oppover (eller nedover) R4 er det bare til å stikke innom.

.

onsdag 15. juni 2011

Pinsen

Vi har hatt en fin pinsehelg med Tanja, Elias og mamma på besøk.


 Tur til Lygnaseter.



Seniorene henger med.




Det går fremmover med leskuret.



Mamma og Elias planter en syrin.




 

Herlig vær.