Endelig har alpakkaene mine kommet til gars.
Anne Line kom med dem sent onsdag kveld. Da var akkurat huset dems sånn noenlunde ferdig.
Lille Ida bare 2,5 uke gammel.
Litt håndtering må til.
Kjempe kos med besøk. Første pulje ut var Tove, Dorte og Line.
+
en hel haug med firbente, vi talte vel 11 stk. tilsammen med mine.
Smisk var veldig fornøyd med å få søss på besøk.
Lille Pipp prøver hardt å få sovet litt i bakgrunden.
Ble rimelig fult, men tror Dorte og Line og fikk plass oppi der.
Stas å være alpakkabonde.
Er ikke så rent lite stolt over mine selvdyrkede reddikker.
Nå er det bare til å gjøre seg klar til neste innrykk. I dag kommer Tony, imorgen Tone (Jos) og på søndag Linda & co.
Herlig....






