søndag 19. juni 2011

Det går da fremover

selv om jeg synes det går litt smått.
Håper virkelig været kommer seg, for på onsdag kommer den første sommergjesten min. Siden går det vel slag i slag tenker jeg.

Håper noen av AG folkene kan komme innom på søndag, så kan vi ha en skikkelig bursdagsfeiring for Linda. Gleder meg kjempemye til hun kommer.



Alpakka huset begynner å ligne på noe.



Poteter og salat vokser og gror.


I dag begynte jeg å sette opp et sauefjøs. Bare sånn i tilfelle;-)


Gresset på treningsbanen min vokser og gror. Det er fremdeles ganske glissent og veldig bløtt utpå der. Litt sol og varme nå så blir det bra.



Vi har hatt alt for mange regndager etter min smak. Blir orden på sysakene av sånt.


Og min gode "lille" datter har fullført sin bachelorgrad og er nå tilbake i Norge.
Gleder meg sååå til du kommer hit Karo.
.
Kjører du tilfeldigvis oppover (eller nedover) R4 er det bare til å stikke innom.

.

6 kommentarer:

  1. Eg e på vei! om det passer i helgen! Klaarer ikke å vente på å se drømmestede og valpene på Skotterud

    SvarSlett
  2. Jeg kommer jo ikke til å kjenne meg igjen på Katthult til helgen! Muligens vi suser rett forbi og ikke finner frem..? Gudbedre hvor mye som er gjort siden sist. Vi gleder oss til å se.
    Og grattis til lille Karoline som er så flink. Syns hun også skulle kommet til helgen så kunne vi feiret enda litt mer!

    SvarSlett
  3. Vad fint ni har det!

    SvarSlett
  4. Det er bare så imponerende hva du får til der borte, Teresa! BYGGER du også nå da?? Ikke rart naboene kaller deg et staut kvinnfolk
    Gleder meg noe veldig til å titte innom deg i sommer og se hvor flott du har fått det!

    SvarSlett
  5. Hei, det ser ut som du likar å vera bonde!! Du må selfølgeleg ha sauer som du kan trena gjeting med :)

    Marianne

    SvarSlett