mandag 21. mars 2011

Lykke.

Fremdeles bare fryd og gammen her på Toten. 10 (+) og sol, du kan formelig se snøen trekker seg sammen. Tror jammen det blir vår her og om ikke lenge.

Har funnet noen fantastiske turløyper rett oppi her. Kan gå langt innover i skogen, uten å treffe et menneske. Hundene løper som gale og koser seg virkelig.

Ut på tur...




På fredag var jeg på trening med Gjøvik hundeklubb. De har leid lokaler i et nedlagt kjøpesenter. Varmt og godt, med teppe og kunstgress, skikkelig luksus. Vi ble tatt vel imot av trivelige og flinke folk. Så der kommer jeg absolutt til å fortsette å trene.

Gleder meg virkelig til snøen forsvinner. Jeg har jo ikke sett dette stedet her uten snø, så det skal bli spennende.

Prøver å gjøre meg mest mulig ferdig inne, sånn at jeg kan gå i gang med låven og gamlehuset når snøen går. Planen er å få ferdig noen overnattings rom i gamlehuset til sommeren. Håper jo på at noen vil komme over for litt trening/avslapping i den såkalte “totenuken”.

7 kommentarer:

  1. Kult, kult, kult! Jeg kommer på besøk med en gang snøen forsvinner:) Dere har det fortsatt ikke like varmt som oss, men jeg tror nok været på Toten er flerfoldige ganger bedre enn på Vestlandet. Venter i spenning på vårbilder av hvordan alt ser ut uten snødekke!

    SvarSlett
  2. Det kommer om ikke alt for lenge håper jeg.

    SvarSlett
  3. Så fint det ser ut! Vi gleder oss til å få være med!

    SvarSlett
  4. Åååååå så fint det så ut på den skogsveien!
    Syns nå du er heldig som har snø og skiføre jeg! :)

    SvarSlett
  5. Så fint at du har funnet treningskompiser og flotte treningsforhold!! Enig med Sissel ang. snø og turløyper:)Her er det flom og stengte veier, begynner å se mørkt på å krysse fjellet med bil om et par dager. Neidu, real vinter er bedre!!

    SvarSlett
  6. Hei du!
    Kjenner på meg at jeg er bittelittegrann misunnelig på hvor deilig du har det! Jeg kommer gjerne på besøk i sommer! Vi skal jo på stevne på Lillehammer i slutten av juni og hva er da mer naturlig enn å campe en dag eler to i Toten:)

    SvarSlett