onsdag 4. mai 2011

Toten nytt.

Føler ting er gått litt i stå her nå. Jeg har nok å gjøre det er ikke det, men jeg venter på en del ting. Jeg venter på at naboen skal komme med monster utstyret sitt, og spraye jordene mine. Og at byggfolkene skal komme og sette opp et tilbygg på låven. Og at jeg skal få levert mer gjerdehon så jeg får gjort ferdig inngjerdingen. Men ting tar tid, sånn er det bare.
Jeg har nå kommet i gang med en liten frukthage. Plommetre og to epletrær er kommet på plass. Skal prøve å få noen poteter i gjorden og snart.

Hundene koser seg i hvert fall veldig her på Toten. De raser omkring og nyter friheten. Blir bittelitt trening og innimellom. Ecco “the champ” er veldig bra for tiden. Verre med “han lille” Smisk. Ha ha.. Han raller nå rundt og syns livet er herlig, men noe konsentrasjon og fokus har jeg vel ikke sett så mye til enda. Vi jobber nå litt med leken hans og satser på at ting kommer etter hvert. Han er nå en fantastisk gledespreder, alltid glad og full av spillopper.

I dag hadde vi besøk av noen med en liten Lhasa aspo på 4 måneder. Det var meget populært kan man si, de to hårdottene fant tonen fort.
 
 Ganske søt!











Phuuu..

3 kommentarer:

  1. Ååååå <3 For noen herlige bilder av to fantastiske pelsdotter! Skikkelig virvar! :)))
    Imponert over innsatsen din siden du flyttet. kanskje det er sunt med et par ventedager :)

    SvarSlett
  2. Ååh, plommetrær! Jeg gleder meg til å høste fruktene av denne omtalte hagen:)

    SvarSlett
  3. hei,
    ser ut som dere har det superbra! Snakk om innsats på gården. Dette blir jo som i "gamle dager" i stallen på Roligheten;-)

    SvarSlett