søndag 24. april 2011

Påsken 2011

Vi har hatt en strålende påske her på Katthult.

Først kom Karoline hjem fra det store utland, og var her en ukes tid. Veldig koselig å ha “barn” i hus igjen. Særlig når barnet er så stort at det kan gjøre nytte for seg. Vi kom godt i gang med gjerde prosjektet de dagene.

 Jeg er jo i grunnen vant med at hun låner både klær og sko av sin mor, men att denne dressen skulle bli så populær hadde jeg vel ikke drømt om.


 Torsdag ankom Linda og Vegard med Woobie, Corinne og Stanley. Jeg hadde gledet meg veldig til dette besøket. Så stas å få vist frem gården på ordentlig, etter mange telefonsamtaler og billedoversendinger.



 Stanley fikk fint bur på låven, og ute innhegning om dagen.


Veldig spennende han lille grå.


Vegard og Linda stakkar ble satt i arbeid. Her skulle all redskapen prøves ut. Og jeg fikk, med god hjelp av mine gjester pløyd, harvet og sådd. Nå blir det spennende å se om det kommer noe opp etter hvert.




Det har ikke blitt noe trening på hundene i påsken, men noen fine turer har de nå fått. Corinne hadde akkurat begynt på sin første løpetid, og det syns jo gutten mine var litt stas. Ecco brydde seg vel ikke så mye, men lille Smisk ble ganske så betatt av den store damen.





 God plass har vi i hvertfall.







 Hele gjengen.

Tøffingen Vegard.




Må bare si tusen, tusen takk til alle mine gjester. Jeg setter utrolig stor pris på at dere kommer på besøk.

 

6 kommentarer:

  1. Å Teresa! For en fin påske det ble!
    Tusen takk for oss! Kjempegøy å få være med å drive litt ordentlig gårdsbruk!!
    Må si du var en tøffing på den traktoren. Vi må bare ta av oss hatten for deg!
    Tusen takk for oss!
    Stor klem fra Linda, Vegard, Woobie Doobie, Corinne og Stanley ;))

    SvarSlett
  2. Jeg ser dere har hatt det travelt! Bra du endelig får proved your skills, Linda;p
    Og traktorkjøring er jo kjempegøy:) Jeg gleder meg til neste jeg skal ta ut Gråtass på en tur!

    SvarSlett
  3. Skikkelig gardskjerring, du!:)
    Gleder meg til å komme på besøk!

    SvarSlett
  4. Jeg som nesten bare har tittet på masteroppgaven min denne påsken... vel, også litt turer og agility selvsagt. Men hadde jeg hatt valget så hadde jeg helt klart valgt gårdspåsken istedenfor!! Det så jo fantastisk ut :D

    SvarSlett
  5. Flotte bilder!! Ser ut som om dere har hatt det helt knas! n:))

    SvarSlett