mandag 30. juli 2012

Vi vil ha sol!!!!

Det regner og regner, noe både jeg og krøllene missliker sterkt.

Det har rett og slett vært en drittsommer.

Heldigvis forbarmet Sissel seg over meg, og lokket meg opp til Hemsedal en tur. Fikk noen fine agility økter med Smisk.
Og en fantastisk koselig kveld med gode gamle kjente.

Smisk koser seg i enga.

Det vokser og gror her.
I min desperasjon etter å få berge noe høy til vinteren har jeg prøvd meg på litt hesjing.

Godt å få hjelp av mamsen i disse travle sommertider.

Låvesvalene mine har så smått begynt å teste flygekunnskapene sine.

Lillekrølle er blitt meget fortrolig med klippebukken.




2 kommentarer:

  1. Ser ut som du har det ganske bra til tross for en regnfull sommer. Imponert over hesjingen din. Det så profft ut! Og så er du heldig som har en grei og handy mamma.

    SvarSlett
  2. JA "MAMSEN" er kjekk å ha, når det bare ikke blir for mye av det gode. sist ble jo "oppholdstillatelsen" utvidet med en hel dag, siden det var så mye passende pensjonist-arbeid å ta fatt på.
    veldig imponert over hesjene dine - må gjøre merksam på at flere famiiemedlemmer står på startstreken og venter på invitasjon til dugnad - høyonn - på Katthult.
    Kikkan

    SvarSlett